HOW WE WORK
Onze werkwijze
Allright, je hebt interesse om met ons samen te werken. Super leuk! Maar hoe gaat dat dan in z’n werk? Daar vertellen wij je graag meer over, om je zo ver mogelijk voor te bereiden op wat komen gaat. Te beginnen met onze werkwijze, lees snel verder…
BLA BLA BLA
Let’s talk
Allereerst ontvangen we graag en aanvraag via ons contactformulier of telefoontje van jullie om te checken of we beschikbaar zijn en een afspraak in te plannen voor een kennismakingsgesprek.
In dit kennismakingsgesprek met ons (Eline of Willeke) gaan we jullie wensen en verwachtingen analyseren, zetten we een eerste trouwconcept voor jullie op poten en bekijken we wat jullie uit handen willen geven op het gebied van organisatie en styling om daar vervolgens een passend pakket voor samen te stellen.

Martine Hummel Fotografie
1001 MOGELIJKHEDEN
Wij het regelwerk, jullie de keuzes
Het pakket aan taken wat wij oppakken, beschrijven we in een opdrachtbevestiging. Indien deze overeenkomt met jullie visie en dus akkoord wordt bevonden, werken we een offerte uit.
Na akkoord op de offerte, volgt er een aanbetalingsfactuur van 40%. Betaald? Dan is onze samenwerking definitief. Afhankelijk van de dienstverlening die jullie hebben gekozen, pakken we dan de vervolg taken op.
In het geval van Wedding Planning, gaan we vanaf dit moment aan de slag met het uitwerken van een algemene planningvoor jullie en een voorstel van de leverancierslijst. Hierna plannen we gesprekken met jullie locatie(s) en leveranciers in en volgt er een periode van veel regelwerk voor ons en keuzes voor jullie…
Gedurende dit traject houden wij een checklist met to do’s, een budgettering en een draaiboek bij in een werkbestand in the cloud, waar jullie ieder moment bij kunnen.
Indien jullie enkel voor Professioneel Ceremoniemeesterschap kiezen, volgt er na het ondertekenen van de offerte een checklist en een draaiboek die we voor jullie samenstellen. Ook houden we een laatste detailgesprek op locatie om alles door te nemen. Waarna we 14 dagen voor jullie bruiloft alle leveranciers nog nabellen om de besproken zaken te verifiëren. Daarnaast functioneren we natuurlijk als contactpersoon voor jullie gasten.
Kiezen jullie alleen voor Styling? Dan volgt er vaak nog een locatie bezichtiging en en wat losse contactmomenten om dingen af te stemmen.

A MATCH MADE IN HEAVEN
Uitvoering op de dag zelf
Op basis van jullie wensen en verwachtingen en trouwdatum koppelen wij een van ons als weddingplanner/ceremoniemeester/stylist aan jullie, die verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoerende taken als weddingplanner op de dag zelf.
Hebben jullie specifieke voorkeur voor een van ons? Let us know up front, dan houden we daar rekening mee.
Good to know: Het komende jaar komt het voor dat collega Willeke wel mee helpt met het voorbereidende wedding planning, maar op de dag zelf Eline, Amarins, Hanneke of Carien het oppakt. Willeke reist namelijk voor een jaar de wereld over, maar blijft wel 3 dagen in de week op afstand werken aan al die mooie bruiloften!
Zo’n maand voor de bruiloft vindt dan het laatste detailgesprek op locatie plaats, waarbij jullie weddingplanner/professioneel ceremoniemeester natuurlijk ook aanwezig is. Wij nemen vanaf dat moment al het contact met locatie, leveranciers en gasten vaak over. Zodat jullie je kunnen focussen op een relaxte aanloop naar de grote dag!
THE DAY
Op jullie trouwdag/weekend zijn we als weddingplanner altijd van begin tot einde bij (met uitzondering van bruiloften waar specifieke eindtijd afgestemd is) om alles in goede banen te begeleiden. Als afsluitend onderdeel drinken we graag een laatste borreltje mee om te toosten op jullie liefde (Met jullie toestemming het liefst op de dansvloer natuurlijk… ;). Hierna volgt het afrondende proces: opruimen, laatste zaken afhandelen en terugblikken op een heerlijke periode die voorbij gevlogen is.
Staan jullie te popelen om te beginnen met de organisatie van jullie bruiloft? Wij wél!
