HOW WE WORK

Onze werkwijze

Allright, je hebt interesse om met ons samen te werken. Super leuk! Maar hoe gaat dat dan in z’n werk? Daar vertellen wij je graag meer over, om je zo ver mogelijk voor te bereiden op wat komen gaat. Te beginnen met onze werkwijze, lees snel verder…

of regel gelijk een afspraak

BLA BLA BLA

Let’s talk

Allereerst ontvangen we graag en aanvraag via ons contactformulier of telefoontje van jullie om te checken of we beschikbaar zijn en een afspraak in te plannen voor een kort kennismakingsgesprek van zo’n 20 minuten.

 

In dit kennismakingsgesprek doen we een kort voorstelrondje en vertellen we jullie meer over onze dienstverlening en mogelijkheden. Dit gesprek is puur en alleen bedoelt om af te tasten of de nodige klik er is en om jullie meer informatie te verschaffen over wat we allemaal voor jullie kunnen betekenen.

Naderhand sturen we alle informatie nogmaals toe in onze digitale brochure, waarbij we jullie de tijd geven om na te denken welke diensten jullie precies van ons willen afnemen. Zijn jullie erover uit? Of weten jullie het gelijk al na de kennismaking? Dan plannen we een vervolgafspraak in: de intake. Tijdens de intake gaan we jullie wensen en verwachtingen verder analyseren, op basis van dit gesprek werken wij een trouwconcept voor jullie uit en stellen we een pakket voor jullie samen.

1001 MOGELIJKHEDEN

Wij het regelwerk, jullie de keuzes

Het pakket aan taken wat wij oppakken, beschrijven we in een opdrachtbevestiging. Indien deze overeenkomt met jullie visie en dus akkoord wordt bevonden, werken we een offerte uit.

Na akkoord op de offerte, volgt er een aanbetalingsfactuur van 40%. Betaald? Dan is onze samenwerking definitief. Afhankelijk van de dienstverlening die jullie hebben gekozen, pakken we dan de vervolg taken op.

In het geval van Wedding Planning, gaan we vanaf dit moment aan de slag met het uitwerken van een algemene planningvoor jullie en een voorstel van de leverancierslijst. Hierna plannen we gesprekken met jullie locatie(s) en leveranciers in en volgt er een periode van veel regelwerk voor ons en keuzes voor jullie…

Gedurende dit traject houden wij een checklist met to do’s, een budgettering en een draaiboek bij op jullie eigen online trouwpagina, waar jullie ieder moment bij kunnen. Een prettig overzicht, waar jullie alles kunnen vinden rondom jullie bruiloft!

Indien jullie enkel voor Professioneel Ceremoniemeesterschap kiezen, volgt er na het ondertekenen van de offerte een checklist en een draaiboek die we voor jullie samenstellen. Ook houden we een laatste detailgesprek op locatie om alles door te nemen. Waarna we á 14 dagen voor jullie bruiloft alle leveranciers nog nabellen om de besproken zaken te verifiëren. Daarnaast functioneren we natuurlijk als contactpersoon voor jullie gasten.

Kiezen jullie alleen voor Styling? Dan volgt er vaak nog een locatie bezichtiging en en wat losse contactmomenten om dingen af te stemmen.

neem contact op

bruiloft styling

A MATCH MADE IN HEAVEN

Uitvoering op de dag zelf

De bloemen bereiden we in de week voor jullie trouwdatum voor. Qua styling beginnen we vaak ‘s ochtends vroeg, of zelfs een dag van te voren al met een team aan de opbouw op locatie. Het is daarnaast mogelijk om onze stylist de hele dag bij jullie bruiloft aanwezig te laten zijn om locaties om te bouwen of items te verplaatsen, zoals bijvoorbeeld die eye-catchers van een bloeminstallaties. Dit stemmen we af in het wedding concept.

Als ceremoniemeester en weddingplanner zijn we moment suprême, natuurlijk sowieso op jullie trouwdag (of zelfs een weekend lang) aanwezig om alles in goede banen te begeleiden. Het aantal uur  aanwezigheid hangt allemaal samen met jullie wedding concept.

Als weddingplanner werken we vrijwel altijd standaard met een wedding assistent. Een collega die ons kan assisteren om alles goed voor te bereiden, dingen te verplaatsen of mee te helpen gasten te verplaatsen. Dit nemen we wederom mee in het wedding concept. Maar om je een idee te geven: vuistregel is een beetje dat we met grotere groepen dan 50 personen, een paar extra handen nodig hebben.  Als professioneel ceremoniemeester is dit in sommige gevallen ook nodig, dit zullen we met jullie bespreken tijdens het presenteren van het wedding concept.

THE DAY

Als afsluitend onderdeel drinken we graag  een laatste borreltje mee om te toosten op jullie liefde (Met jullie toestemming het liefst op de dansvloer natuurlijk… ;). Hierna volgt het afrondende proces: opruimen, laatste zaken afhandelen en terugblikken op een heerlijke periode die voorbij gevlogen is met een bijhorend evaluatiemoment om het hele traject nogmaals te bespreken.

Staan jullie al te popelen om te beginnen met de organisatie van jullie bruiloft? Wij wél!

plan hier jullie kennismakingsgesprek