HOW WE WORK

Onze werkwijze

Allright, jullie hebben interesse om met ons samen te werken. Super leuk! Maar hoe gaat dat dan in z’n werk? Daar vertellen wij je graag meer over, om jullie zo ver mogelijk voor te bereiden op wat komen gaat. Te beginnen met onze werkwijze, lees snel verder…

of regel gelijk een afspraak

BLA BLA BLA

Let’s talk

Allereerst ontvangen we graag en aanvraag via ons contactformulier of telefoontje van jullie en maken we kort kennis. Zo kunnen we van beide kanten gelijk beoordelen of de klik er is.

Indien we beschikbaar zijn en het eerste contact van beide kanten goed voelt, plannen we een betaald adviesgesprek met Eline of Willeke in waarin we jullie wensen en verwachtingen analyseren, een concept samenstellen voor jullie droombruiloft en al wat eerste ideeën uitwerken. Zo bekijken we wat jullie uit handen willen geven op het gebied van organisatie en styling en stellen we daar een passend pakket voor samen.

1001 MOGELIJKHEDEN

Wij het regelwerk, jullie de keuzes

Het pakket aan taken wat we graag voor jullie uitvoeren beschrijven we in een opdrachtbevestiging. Indien deze overeenkomt met jullie visie en dus akkoord wordt bevonden, werken we een offerte uit.

Na akkoord op de offerte, volgt er een aanbetalingsfactuur van 40%. Betaald? Dan is onze samenwerking definitief. Afhankelijk van de dienstverlening die jullie hebben gekozen, pakken we dan de vervolg taken op.

In het geval van Wedding Planning, gaan we vanaf dit moment aan de slag met het uitwerken van een algemene planning voor jullie en een voorstel van de leverancierslijst. Hierna plannen we gesprekken met jullie locatie(s) en leveranciers in en volgt er een periode van veel regelwerk voor ons en keuzes voor jullie…

Gedurende dit traject houden wij een checklist met to do’s, een budgettering en een draaiboek bij in een werkbestand in the cloud, waar jullie ieder moment bij kunnen.

Indien jullie enkel voor Professioneel Ceremoniemeesterschap kiezen, volgt er na het ondertekenen van de offerte een checklist en een draaiboek die we voor jullie samenstellen. Ook houden we een laatste detailgesprek op locatie om alles door te nemen. Waarna we 14 dagen voor jullie bruiloft alle leveranciers nog nabellen om de besproken zaken te verifiëren. Daarnaast functioneren we natuurlijk als contactpersoon voor jullie gasten.

Kiezen jullie alleen voor Styling? Dan volgt er vaak nog een locatie bezichtiging en en wat losse contactmomenten om dingen af te stemmen.

neem contact op

bruiloft styling

A MATCH MADE IN HEAVEN

Uitvoering op de dag zelf

Op basis van jullie wensen en verwachtingen en trouwdatum koppelen wij een weddingplanner/ceremoniemeester/stylist aan jullie, die verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoerende taken als weddingplanner op de dag zelf. Vaak doet een van ons dit (Eline of Willeke), aangezien wij ook het voortraject met jullie in gaan. Maar af en toe komt het ook voor dat Carien, Hanneke of Amarins dit oppakt.

Zo’n maand voor de bruiloft vindt dan het laatste detailgesprek op locatie plaats, waarbij de weddingplanner die we aan jullie hebben gekoppeld ook aanwezig is. Zij zal vanaf dat moment contactpersoon zijn voor jullie, jullie gasten en leveranciers.

 

THE DAY

Op jullie trouwdag/weekend is jullie weddingplanner altijd van begin tot einde bij (met uitzondering van bruiloften waar specifieke eindtijd afgestemd is) om alles in goede banen te begeleiden. Als afsluitend onderdeel drinken we aan het einde van de avond graag gezellig een borreltje mee om te toosten op jullie liefde. Met jullie toestemming het liefst op de dansvloer natuurlijk… Hierna volgt het afrondende proces: opruimen, laatste zaken afhandelen en terugblikken op een heerlijke periode die voorbij gevlogen is.

Staan jullie te popelen om te beginnen met de organisatie van jullie bruiloft? Wij wél!

boek hier jullie adviesgesprek