MAAK JE BRUILOFT COMPLEET MET DE JUISTE STYLING
Creëer de WAUW-factor
Passende styling zorgt voor de juiste sfeer op jullie locatie en maakt letterlijk het verschil. Het team van Weddingplanners at Work helpt jullie graag jullie locatie van de wauw-factor te voorzien. Denk hierbij aan de styling van je ceremonie, dinertafel en het feest. Vanaf 2025 werken we samen met Amarins van AMARE-styling. Amarins heeft jaren bij Weddingplanners at Work gewerkt. Zo is dit een hele fijne samenwerking.
VEEL VERSCHILLENDE INGREDIËNTEN MAKEN HET GEHEEL
Concept op maat
Bij het uitwerken van het concept voor jullie bruiloft, zoeken we nauwkeurig kleuren en materialen uit. Dit alles afgestemd op de locatie, zodat het hele plaatje klopt. We werken met een groot aantal eigen unieke styling items en combineren dit met enkele items die we inhuren.
Daarnaast is printwerk ook een belangrijk onderdeel. De style die jullie gekozen hebben voor jullie trouwkaarten, trekken we het liefst door in het welkomstbord, routebordjes, menukaartjes en bijvoorbeeld de kaartjes bij de cocktailbar. Zo werken we vaak met een trouwlogo dat overal in terug komt.
Dit artwork (printwerk) ontwerpen we daarom graag zelf, zodat we een passend geheel kunnen ontwerpen met artwork wat overal in een lijn terug komt.
BLOEMEN IN DE HOOFDROL
Let love grow
Bloemstyling is voor ons het allerbelangrijkste, helemaal tijdens de ceremonie. Een backdrop is niet compleet zonder een eyecatcher van een bloemstuk. Dat zorgt écht voor de wow-factor! We verzorgen de bloemstyling daarom ook graag zelf, zodat we deze keuze voor de bloemen volledig af kunnen stemmen op de gekozen styling items.
Zo kun je ook bij ons terecht voor je trouwboeket en corsage, kortom alles in een lijn! Benieuwd hoe wij jullie trouwlocatie gaan stylen? We plannen graag een brainstorm sessie in.
Wil je alleen gebruik maken van onze bloemstyling? Ook dit is mogelijk, neem contact op voor de mogelijkheden!
LIEVER ALLES ZELF ORGANISEREN, OP DE STYLING NA?
Werkwijze Styling
Indien jullie alleen de styling door ons laten verzorgen en geen wedding planning of ceremoniemeesterschap bij ons neerleggen, gaan we als volgt te werk:
Allereerst ontvangen we graag een ingevuld contact formulier, mailtje of telefoontje van jullie met de eerste informatie rondom jullie bruiloft (datum, tijden, locatie etc.).
Hierna plannen we een vrijblijvend kennismakingsgesprek in, digitaal of bij ons op kantoor. Tijdens dit gesprek maken we kennis met elkaar, bespreken we jullie wensen op het gebied van styling en nemen we kort de locatie door.
Op basis hiervan maken wij een opdrachtbevestiging en moodboard. In de opdrachtbevestiging staat nogmaals beschreven welke stylingtaken we voor jullie oppakken en beschrijven we hoe we de styling voor ons zien middels woorden. In het moodboard vinden jullie een visuele voorvertoning van dit styling plan. De opdrachtbevestiging en moodboard dienen eerst helemaal naar wens te zijn, voordat we met de offerte beginnen, dit scheelt namelijk dubbel werk.
Om een indicatie te geven, onze prijzen beginnen vanaf € 2500,00.
TRANSPARANTIE IS KEY
Offerte
In de offerte categoriseren we de stylingonderdelen. Zo komen alle items geordend in groepjes te staan. Bijvoorbeeld de groepjes: styling locatie, styling ceremonie, styling taart, styling diner, styling feest etc. Doordat achter ieder item transparant een prijs staat genoemd kunnen jullie zelf eventueel nog gaan schuiven met materialen, om zo tot het gewenste budget te komen.
Kom je er een maand voor de bruiloft toch nog achter dat je wat extra uit wilt pakken? Of er 10 gasten minder aanwezig zullen zijn? Geen probleem, wij zijn flexibel en passen ons voorstel erop aan.
Onze offertes beginnen vanaf €2.500, inclusief uren, stylingitems en bloemen. Echter is de styling echt maatwerk, dus we maken graag een offerte speciaal voor jullie.
KRABBEL ERONDER EN GAAN
Actie!
Zodra de offerte akkoord is bevonden en getekend, volgt er een aanbetalingsfactuur van 40%. In de meeste gevallen plannen we zo’n 1-2 maanden voor de bruiloft nog een laatste locatiebezoek in, indien nodig om hier de stylingitems en plekken nogmaals door te nemen.
Tot slot volgt de uitvoering. We kopen alle materialen in die nodig zijn en laden onze bus in. Samen met een of meerdere assistentes bouwen we ‘s ochtends vroeg de locaties op. Eventueel bouwen we tijdens jullie bruiloft ook nog verschillende ruimtes op. Naderhand zullen we de boel natuurlijk weer volledig opruimen!